גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הצגות ילדים

סדרת ג'אז חם לילדים - בינג קרוסבי- מלך הג'אז!

ארכיון תאריך: 13 דצמבר 2014

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 3 - 10

במופע מוסיקלי מרגש וקסום  שדרני רדיו שיקגו לוקחים אותנו למסע מוסיקלי בזמן. הם יארחו בתוכניתם את הזמר ושחקן הקולנוע, מלך הג'אז של ניו יורק לפני 80 שנה, בינג קרוסבי בביצוע של הזמר מייקל מוונסו. מייקל הוא כוכב עולה בסצינת הג'אז בניו יורק ויביא לנו את הטעם של השירים היפים ששר בינג קרוסבי, שהשתתף במחזות זמר, בהופעות חיות וכמובן בסרטי קולנוע מוסיקליים רבים. במופע מייקל מוונסו, יחד עם דנה דבורין ונגני ג'אז בכירים בארץ, יציגו את פריחת הג'אז בשנות ה-30, את כניסת הסקסופון לזירה המוסיקלית ואת חווית מוסיקת הסווינג המרגשת.
בתור ילד מייקל מוונסו למד פסנתר וטרומבון ופיתח את אהבתו לג'אז, במיוחד למלך הסול, ג'יימס בראון שהזמין את מייקל להופיע איתו לעיתים קרובות בלונדון. בגיל 16 החל להופיע עם להקות ג'אז מקומיות ברחבי אירופה ובאסיה, וזכה בתחרויות מוסיקה שונות. מייקל הופיע כזמר במחזה "קתרינה" בהפקת Jericho House בלונדון וכן הוזמן לנהל את הסשנים הליליים במועדון הנחשב Ronnie Scott's Jazz Club, שם הפך למנחה הבית ל 4  לילות בשבוע. מייקל גם פיתח תוכנית רדיו וכן תוכנית לימודי ג'אז לילדים במועדון זה.  ב2010 וינטון מרסליס אישית ביקש ממייקל להצטרף לצוות המורים בלינקולן סנטר ולהתמנות לראש  תוכנית ה After-Hours ב Dizzy's Club Coca-Cola, שאותה הוא מנהל עד היום.  בקריירה המתפתחת והמשגשגת של מייקל הוא הופיע עם דידי ברידג'ווטר, ג'ון הנדריקס, ג'יימי קולום, וינטון מרסליס ועוד רבים וטובים.
זיו בן, המנהל האמנותי של סדרת "ג'אז חם" ומנכ"ל "שמים- ארגון, נהול והפקה":
"זו הזדמנות מיוחדת של הילדים לפגוש בזמר וירטואוז ומלא קסם, עם מנעד עצום שישיר במיוחד עבורם.  השילוב בין השירים הנפלאים של  מחזות הזמר בניו יורק עם הצגת הסיפור של צמיחת הג'אז, הופעת הסקסופון ומוסיקת הסווינג המרגשת, הוא יוצא דופן ומזמן חוויה של מפגש טהור עם מוסיקת הג'אז ועם מוסיקאים מצויינים".


"מופעי הג’ אז לילדים של "שמים הפקות", הם חגיגה גדולה לילדים ולהוריהם. צריך להיות שם באולם מוזיאון ת” א כדי להאמין שילדים... יכולים לעזוב את הוריהם, להשיל את הבושה, ולצאת במחולות.  הספונטניות הזו היא רגע השיא בכל מופע ג’ אז של "שמים"... "
איטו אבירם, אתר התרשמות


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter