גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הצגות ילדים

מופע חנוכה - אבנר המוזר The Excentric הליצן והלהטוטן מניו יורק

ארכיון תאריך: 8 דצמבר 2012 - 15 דצמבר 2012

משך: שעה ו-10 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 ומעלה

 אבנר המוזר, הליצן הבינלאומי מניו יורק, בחנוכה 2012!

אבנר המוזר מדבר בשפה היחידה שאותה מבין כל אדם – שפת הגוף. מופע של 70 דקות ללא מילים שבו אף רגע לא דורש יותר מלל ממה שאין בו. ליצנות, אקרובטיקה, פנטומימה, כישוף, להטוטנות, אוריגאמי, אקרובאלאנס – כל אלה יחד מספרים את סיפורו של אדם אחד שיכול להעמיד סולם ברזל ענק על הסנטר, אבל לא מצליח לשמור זוג מכנסיים על המותניים שלו.

אבנר המוזר כיכב בסרט "תכשיט הנילוס", הופיע עונה ארוכה בברודווי, בפסטיבל הקרקס של מונטה קרלו, בפסטיבל הליצנות של ניו יורק, בפסטיבל ישראל, לונדון, אדינבורו ובוגוטה, ובסיורים בקנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, קולומביה, ברזיל, ועוד.

ביקורות
"אבנר מלא חן והפעלולים שלו מעוררי תדהמה. לא לפספס!" (New York Tribune)

"זה מה שאבנר המוזר עושה הכי טוב: הוא מדרדר את הקהל שלו להתפרצויות צחוק בלתי נשלטות ומחיאות כפיים" (New York Times)


קומוניקט עם כל הטקסט:
אבנר המוזר מדבר בשפה היחידה שאותה מבין כל אדם ברחבי העולם – שפת הגוף. מופע של 70 דקות ללא מילים שבו אף רגע לא דורש יותר מלל ממה שאין בו. אקרובטיקה, ליצנות, כישוף, להטוטנות, אוריגאמי, אקרובאלאנס, פנטומימה – כל אלה גם יחד מספרים את סיפורו של אדם אחד שיכול להעמיד סולם ברזל ענק על הסנטר, אבל לא מצליח לשמור זוג מכנסיים על המותניים שלו.
כבר עשרות שנים הוא מופיע על בימות העולם ומנסה שוב ושוב לא לסחוט צחוקים. הבמה היא חלל ריק ההופך למגרש משחקים ואבנר יוצר יחסי אמון עם הקהל אשר נסחף אחריו, הופך מייד לשותפו הפעיל ויוצא בחיוך גדול על פניו.
.
"על שלושה דברים עומד הליצן: גוף, נשימה ומחשבה. תתרכז בהם. ליצן טוב הופך את ההצגה למשחק שבה הוא קובע את החוקים. חוקים שיש למלא. הליצן לא עולה לבמה כדי לסחוט צחוקים. צחוק הוא סוג של הפרעה שיש להתמודד איתה. .. אל תנסה להיות מעניין, התענין....” אבנר.

הביוגרפיה של אבנר המוזר

לאבנר אייזנברג היתה ילדות עשוקה באטלנטה, ארה"ב. בילדותו סבל ממשיכה לנחשים ולג'אגלינג וחלם להיות דוקטור. להורים של אבנר הייתה תכנית שונה, ולאחר לימודי כימיה וביולוגיה קדחניים, הם הכריחו את אבנר לרכוש לעצמו מקצוע מסודר כ- אמן במה. לאחר שנים של בלבול המושג "לימודים" עם אמנות הלההטוטים והחלפת ארבע אוניברסיטות שונות, הצליח אבנר לא רק לגרד תואר בתיאטרון באוניברסיטת וושינגטון, אלא גם להתחנך שנתיים אצל ז'אק לקוק בפאריס ולעבור סטאז` ב"קומדיה דל ארטה" אצל קרלו מצונה בקליפורניה.
בתום שנים של לימודים וביקור קצר בכלא הצרפתי באשמת ליצנות בציבור, הופיע אבנר עם מופע היחיד שלו "אבנר המוזר" בברודווי, כיכב בתפקיד הראשי בהפקה הניו-יורקית של "גטו" (בבימויו של גדליה בסר), גילם את אסטרגון ואת ולדימיר גם יחד ב"מחכים לגודו", כיכב ב"קרמב קומיקס", ב"גן חיות של שלווה" וב"קומדיה של טעויות". בהוליווד כיכב בסרט "תכשיט הנילוס" עם מייקל דוגלס וקתלין טרנר, אבנר היה ה” תכשיט”.

כאוהד פסטיבלים אדוק הופיע אבנר בפסטיבל המימיקה של לונדון, בפסטיבל ישראל, בפסטיבל הליצנות של ניו יורק, בפסטיבל הקרקס של מונטה קרלו, בפסטיבלים אדינבורו, בקנדה, בצרפת, בגרמניה בקולומביה בברזיל ועוד.

מזה כמה שנים מופיע אבנר ברחבי העולם עם מופע היחיד שלו "סייגים לכבידה" ומעביר סדנאות ליצנות. בנוסף מנהל אמנותית את פסטיבל "פיזגיג" (Phyzgig) בפורטלנד. בזמנו הפנוי אבנר שט, מהפנט, ומשאיר העתקי שעווה של עצמו ב"היכל התהילה של הליצנים" בויסקונסין.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter