גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות מחול ובלט

פפ - בו אושר מיידי - מופעת מחול מספרד

ארכיון תאריך: 24 מאי 2012 - 28 מאי 2012

משך: שעה וחצי

פפ - בו אושר מיידי.
הישר מספרד, האמן הרב-תחומי פפ בו מגיע לפסטיבל ישראל
ביצירה כה מופלאה עד כי היא גוברת על יכולות הדמיון והתיאור המילולי.
פפ בו הוא פנטומימאי עילאי, בעל זרועות ארוכות דיין כדי להגיע עד האופק. הוא נוחל ניצחון כביר באמצעות בועות - פרחים של אוויר, גלים שמתעלים מעל המים עצמם. שירת בועות הסבון - שוות ערך למילים - היא עבודתו של גאון. היכן, לכל הרוחות, נוכל להיתקל במופע כה בלתי רגיל ויוצא דופן? עד כמה שידוע לי, קוסם מזרחי בשם "יאדו", היה הראשון שעבד עם בועות צבעוניות ומבושמות. אך מה שפפ בו מביא אל הבמה, דורש השתהות והשתאות נוספות. לא מדובר בביצוע קוסמות כמו שמדובר במשחק כה יעיל בבועות, עד כי הוא הופך לשירה. החלל המרהיב נושם ומתמלא בחיוניות של משחק הבועות.

"קלינק!" הוא מופע חדש שנוצר ובויים על ידי פפ בו, תוצר של שנות התנסות רבות בשימוש בשפת בועות הסבון וחומרים פעילי שטח אחרים. במופע מככבים שניים מהכישרונות המבטיחים של הלהקה, איסאיאס אנטולין ואדוארדו טייטקסייה.

המופע צועד צעד אחד קדימה מעבר לשפה המסורתית של בית היוצר של פפ בו, על ידי הוספת דמויות חדשות והטמעת מגע קומי עז - המעצבים הופעה ייחודית וחדשנית, בה סצנות התיאטרון החזותי אינן הגיבורות הראשיות היחידות ביצירה.

"קלינק!" היא סיפור על היפוך נסיבות פתאומי, המתרחש כאשר שתי דמויות נפגשות בעולם חדש ומוזר, בו הכול בלתי מוכר. בדרך של התנסות, הן פוצחות במסע לקראת גילוי פנימי וחיצוני, שלא יגיע לשיאו בטרם יעשו "קלינק!".

"קלינק!" מסמל את שינוי הפרספקטיבה שאנשים חווים כאשר הם מפסיקים להשקיף על החיים בפסימיות; כאשר הם מחליטים להתבונן ביופי סביבתם ולהתחיל לשתף פעולה במקום לחיות את חייהם כשהם מבודדים זה מזה. מחווה פשוטה וסימבולית גורמת לדמויות הראשיות ביצירה זו לשנות את גישתן – במקום לעמוד אל מול הלא נודע בפחד וחשש, הן מתחילות ליהנות מן העובדה שבאמת אין להן מושג מה שוכן בהמשך הדרך.


שינוי תפיסתי זה מושג על ידי מניפולציה של אלמנטים יומיומיים במציאות המוזרה והלא מוכרת הזו – באמצעות שימוש שנעשה במים, סבון, צינורות, תאורה ומכונות עשן.

דרך ההתמודדות והשינוי האלו -הגיבורים שלנו יתחילו לראות את יופיו האמיתי של כל הסובב אותם, ויהפכו מודעים ליכולתם לשנות את המציאות בה הם נמצאים, וכן לתועלת העמוקה הטמונה בעבודת צוות.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter