גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.habama.co.il/
הופעות מוזיקה קלאסית

הפילהרמונית הישראלית עם הכנרת סטלה צ'ן בפסטיבל Wandering music Stars

ארכיון תאריך: 12 מאי 2022

משך: שעתיים, כולל הפסקה

הפסטיבל המוזיקלי הגדול ממלטה מתארח בהיכל התרבות לשני קונצרטים מיוחדים עם הפילהרמונית הישראלית, סולנים ומנצחים בינלאומיים. הקונצרטים ביוזמת הקרן האירופית לאמנות, המארגנת תחרויות מוסיקה בינלאומיתבמלטה וברחבי העולם.
 
הפילהרמונית הישראלית
דימטרי יבלנסקי,
מנצח
סטלה צ'ן, כינור
תוכנית האירוע:
בטהובן: הפתיחה לאונרה מס' 3
שור: קונצ'רטו לכינור
ברליוז: הסימפוניה הפנטסטית
 
על האומנים:
סטלה צ'ן – כינור
הכנרת הצעירה, האמריקאית סטלה /צ'ן, זכתה בפרס הראשון בתחרות המלכה אליזבת בשנת 2019  לפני שנתיים זכתה במלגה מטעם קרן אברי פשיר במרכז לינקולן בניו יורק. בגילה הצעיר הופיעה כבר  עם תזמורת רבות ברחבי ארצות הברית בעולם וגם בישראל  היא גם הראשונה שזכתה בפרס רוברט לוין מאוניברסיטת ייל והיא הכנרת הצעירה ביותר שזכה בפרס בתחרות מנוחין.. בוגרת הקונסרבטוריון בניו אנגלנד, ועתה היא לומדת לתואר דוקטור בג'וליארד. על מוריה נמנים גם יצחק פרלמן ומרים פריד. היא מנגנת על כינור סטרדיורייוס שנתרם לה על יד קרן ניפון למוסיקה.

דמיטרי יבלונסקי – מנצח
צ'לן ומנצח יליד 1962, שהיה מועמד לכמה פרסי גראמי על הקלטותיו. נולד במוסקבה למשפחה מוסיקלית. כבר בגיל 9 הופיע בקונצרט בכורה בנגינת הקונצ'רטו לצ'לו מאת היידן. במהלך הקריירה שלו כצ'לן הופיע על הבמות הבולטות ברחבי העולם ומופיע עם טובי הנגנים.
במקביל להופעותיו כצ'לן פיתח קריירה מרשימה כמנצח, ניצח על תזמורת רבות ברחבי העולם, יבלונסקי ניצח מספר פעמים על התזמורת הסימפונית ירושלים.
בשנת 1977 היגר עם אמו הפסנתרנית אוקסנהיבלונסקיה לניו יורק, ולפני מספר שנים השניים עשו עלייה לישראל. יבלונסקי הוא המנהל המוסיקלי של הווירטואוזים של קייב, מלמד בביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה, אוניברסיטת תל אביב ומכהן כראש המחלקה ליחסים בינלאומיים בבית הספר. הקליט מעל ל70 הקלטות של יצירות שונות.
לפני הקונצרט בתל אביב ינצח דמיטרי יבלונסקי על התזמורת הסימפונית ירושלים, בסדרת קונצרטים בדובאי.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter