גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
תערוכות

תערוכת לאונרדו דה וינצ'י 500 – הסטרטאפיסט הראשון

ארכיון תאריך: 12 יולי 2020 - 10 אוקטובר 2020

משך: 30 דקות

השקענו את מירב המאמצים ונערכנו באופן מלא להנחיות התו הסגול ומשרד הבריאות.

ילדים על גיל 5 כניסה חינם.

החוויה – יוצאת לדרך!
12.7-10.10.20
שעות פתיחה:
09:00-21:00 :’ה‘ – א 
15:00 – 09:00 :’ו
9:00-21:00 : שבת


לרגל שנת ה-500 למותו של לאונרדו דה וינצ‘י תיפתח במתחם התחנה הראשונה בירושלים תערוכה ייחודית, מרתקת וצבעונית המוקדשת לגאון האוניברסלי, איש הרנסנס שסקרנותו האינסופית משתווה רק לכוח ההמצאה שלו.
התערוכה מציגה את העולם דרך עיניו של אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה – מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, צייר, פסל ואדריכל, שהקדים את זמנו במאות שנים.
בתערוכה יוצגו עשרות מכונות ענק שנבנו בהשראת תכניותיו ושרטוטיו של דה וינצ'י, לצד טכנולוגיות חדשות היוצרות חוויית ביקור מרתקת ומהפנטת. ציורים, שרטוטים, רישומי ענק, דגמים פיזיים נעים, הולוגרמות, הקרנות והפעלות – כל זאת באווירה מרתקת ואינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה – מבוגרים וצעירים כאחד.
בואו לראות את העולם דרך עיניו של אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה – מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, צייר, פסל ואדריכל, שהקדים את זמנו במאות שנים.
״ההנאה הגדולה ביותר היא זו הנובעת מההבנה״ - מצטט יניב כהן, יזם התערוכה, את דה וינצ'י הגדול. "במקרה שלי ההבנה היא גם שאני לוקח סיכון לא פשוט, כיזם עצמאי, לפתוח תערוכה גדולה וחשובה בימי פוסט קורונה. הכל עלול להשתבש, אבל כמו לאונרדו – אני מאמין במטרה, ובעיקר בזה שמגיע לירושלמים ולתיירים הישראלים שיגיעו לעיר, ליהנות מתערוכה ברמה בינלאומית המתאימה לכל המשפחה במיוחד
בימים מאתגרים אלה".

השקענו את מירב המאמצים ונערכנו באופן מלא להנחיות התו הסגול ומשרד הבריאות.

מתחם התחנה הראשונה, בנה תכנית קיץ אקסקלוסיבית, בדגש על הפעלות חווייתיות לכל המשפחה, המסעדות ביצעו ריענון לתפריטים המתחם נצבע בהצללות בכל צבעי הקשת, ושלושת חניוני התחנה, מחכים לכם ולשרותכם.
עולים לירושלים, מבלים בתחנה הראשונה.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter